zapiekajace się kierowniczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • droizo
    Classic
    • 2012
    • 15

    zapiekajace się kierowniczki

    Zamieszczone przez zepter00
    Tak powinno być u nas... np w Zielonej Gorze.
    Może najpierw niech policjanci zabijający ludzi uczciwie odpowiadają za swoje czyny.
  • pablokinah
    Rider
    • 2010
    • 574

    #2
    zapiekajace się kierowniczki

    mam zamiar rozebrać turbine wyczyścić kierowniczki i posmarować smarem miedzianym jest odporny do 1100 stopni jak myślicie zda to egzamin czy zaszkodzi
    jakby co posiadam kabel vag

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      Re: zapiekajace się kierowniczki

      Zamieszczone przez pablokinah
      mam zamiar rozebrać turbine wyczyścić kierowniczki i posmarować smarem miedzianym jest odporny do 1100 stopni jak myślicie zda to egzamin czy zaszkodzi
      przycinają się łopatki? Jeżeli łapie notlaufy to może spróbuj najpierw dobrze ją przegonić po obwodnicy, obroty rzędu 3500-4000 powinny zrobić robote
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez piramida
        obroty rzędu 3500-4000 powinny zrobić robote
        u mnie pomoglo, zalapalem ze 3 - 4 razy notlaufa jakis czas temu (w 2 tyg), poganialem troche po autostradzie, podczas jazdy tez raczej zwawiej go krece i narazi ustapilo.

        Komentarz

        • pablokinah
          Rider
          • 2010
          • 574

          #5
          nie powiem pogoniłem nie raz pomaga ale jak tylko wraca niska temperatura to się zacinaja , wtedy macha do góry pchne w dół trzpień gruchy czuje że puściło i jeżdżę jakiś czas
          jakby co posiadam kabel vag

          Komentarz

          • krzysiek13
            L&K
            • 2010
            • 1155

            #6
            pablokinah, możesz spróbować. Z tego co pamiętam na forum passata jest świetny opis jak to zrobić.
            Octavia

            Komentarz

            • konkon
              Rider
              • 2008
              • 667
              • Octavia I (1U2)
              • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Zamieszczone przez pablokinah
              posmarować smarem miedzianym
              ciekaw jestem jakby się to sprawdziło

              A mieszek wporządku ?
              Konrad
              OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

              90 konny AGRessor
              PerfectServiceBy DGW
              WhitePride :smokedevil

              Komentarz

              • Przemek345
                Rider
                • 2008
                • 314

                #8
                Zamieszczone przez krzysiek13
                Z tego co pamiętam na forum passata jest świetny opis jak to zrobić.
                Jak widać na niżej przedstawionych fotkach że są ubytki na łopatkach cześci wylotowej, wynikiem czego mogło być przeładowywanie turbiny - czy jest sens czyścić ta turbinę z nagaru jaki powstał na korpusie części wylotowej i kierownicach czy regenerować turbinę gdzie koszt to ok. 800zł Dodam ze tu...



                Powodzenia :wink:
                Octa

                Komentarz

                • pablokinah
                  Rider
                  • 2010
                  • 574

                  #9
                  widać było łopatki zapiekajace się na współpracujących elementah,powstał problem z zapieczonym śrubami i zerwanymi ale już zrobione nowe uwaga na przewód doprowadzający olej do turbo trzeba dwie 16 jedną dużo cieńsza gdyż ją ukręciłem go i w skodzie kosztuje 180
                  jakby co posiadam kabel vag

                  Komentarz

                  • rumianko
                    Ambiente
                    • 2009
                    • 160

                    #10
                    chyba nie posmarowałeś tym sprayem miedzianym VNT?
                    chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                    Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                    one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                    promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                    Komentarz

                    • deviltomek
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 246

                      #11
                      zadnym smarem!!....to jest tak luzno spasowane ze wystarczy tylko oczyscic nagar ktory je blokuje, najlepiej pomoczyc w benzynie ekstrakcyjnej....smar moze dopiero zlepic wszystko

                      Komentarz

                      • pablokinah
                        Rider
                        • 2010
                        • 574

                        #12
                        nie nie smarowałem to było zapytanie i skorzystałem z oPISU na vw . Wyczyścilem w nafcie i papierem 600 potem 2000 i wszystko chodzi elegancko

                        [ Dodano: Czw 24 Mar, 11 22:21 ]
                        jeszcze jedno pytanie jak rozbieralem to było ostro zapieczone . Jak już puściło to wszystko wyleciało wszystko poskładałem ale jak grucha idzie w dół to kierowniczki mają być otwarte aby słabo dmuchało na turbine czy przymkniete
                        jakby co posiadam kabel vag

                        Komentarz

                        • krzysiek13
                          L&K
                          • 2010
                          • 1155

                          #13
                          Z opuszczoną gruchą ma słabo dmuchać
                          Octavia

                          Komentarz

                          • DGW
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 2330

                            #14
                            Zamieszczone przez pablokinah
                            uwaga na przewód doprowadzający olej do turbo trzeba dwie 16
                            nie 16 a 17 :idea:
                            Zamieszczone przez pablokinah
                            jak grucha idzie w dół to kierowniczki mają być otwarte aby słabo dmuchało na turbine czy przymkniete
                            jak grucha ściąga dźwignię w dół to ma dmuchać mocno, wtedy właśnie żaluzje tworzą "zamknięty okrąg". Ważne jest to żeby pierścień sterujący kierowniczkami był dobrą stroną założony w przeciwnym razie może to nie działać poprawnie.
                            pablokinah, jakie ciśnienie turbo pompuje po czyszczeniu i jak wstaje?
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz

                            • casuss
                              Classic
                              • 2009
                              • 27

                              #15
                              Też miałem podobny problem z kierowniczkami i od jakiś 20 tys km sobie z tym radze w oryginalny sposób. Na początku jak się zapiekły rozebrałem turbo, wyczyściłem i było dobrze, ale na jakieś 5 tys. Teraz co jakieś 4 tys km za pomocą strzykawki z wężykiem wlewam ok 5 ml oleju napędowego do grzybka egr(po uprzednim jego otwarciu robiąc podciśnienie ustami w wężyku, trzeba jeszcze ściągnąć wąż gumowy doprowadzający powietrze do egr). Następnie po kilku minutach odpalam silnik na jakieś 15 sekund żeby spaliny rozprowadziły ropę po łopatkach. Po kilku godzinach naciskając palcem na ramie mieszka wszystko chodzi jak nowe. I znów na kilka tys km jest dobrze. Oczywiście trzeba to robić na zimnym silniku. Jeśli ktoś twierdzi że zniszczy się katalizator od ropy to dodam że taka ilość ropy nawet do niego nie dotrze.

                              Komentarz

                              • rumianko
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 160

                                #16
                                zapiecze się ropa w vnt i nie ruszysz nawet młotkiem dźwigni.

                                a i papierem ściernym nie czyści się vnt! z naszego doświadczenia wynika ze wyczyszczenie łopatek papierem pomaga zapiekaniu się vnt.
                                chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                                Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                                one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                                promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                                Komentarz

                                • casuss
                                  Classic
                                  • 2009
                                  • 27

                                  #17
                                  rumianko: z mojego doświadczenia, przejechane 20 tys km wynika że ropa się nie zapieka. A jeśli miałbym co kila tys wyciągać turbo do czyszczenia to by mnie szlag trafił. Tak więc będę serwisował turbo po swojemu, a jeśli odmówi posłuszeństwa to dam znać na forum.

                                  Komentarz

                                  • pablokinah
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 574

                                    #18
                                    czytałem gdzieś na forum o zaworze upustowym podłączonym do stopa i z grucha przy każdym hamowaniu spószcza podciśnienie i wtedy kierowniczki chodzą częściej w pełnym zakresie i się nie zapiekaja
                                    jakby co posiadam kabel vag

                                    Komentarz

                                    Pracuję...